Kārtējie "pēdējie" darbi, nogurums un gaisma tuneļa galā
Laika trūkuma dēļ, diemžēl, nu jau vairāk kā gadu neesmu licis nekādu jaunu informāciju. Taču informācija ir. Diemžēl nelielie sīkumi pārauga par gana lielu čakaru ar diezgan lieliem izdevumiem + daudz kas nāca klāt.
Kas ir izdarīts? Pie auto pavadītas vairāk par 200 stundām.
- Dabūju veikt pulēšanu,
- Atkārtoti ielīsts motorā, novērstas pāris problēmas, nomainīts eļļas pumpis uz pilnīig jaunu.
- Pazuda viens cilindrs, beigās izrādījās, ka nosprāga viena spole, rezultātā veikta spoļu maiņa.
- Atklāta un novērsta problēma ar bremzēm (jauns bumbieris).
- Pārlasīts wastegate.
- Sakārtots ABS jautājums.
- Simtiem mazu vizuālu un praktisku uzlabojumu - kaudze ar skrūvēm, klipšiem, motora pārsega izolācija utt.
- Izieta tehniskā apskate pa 0.
Šā visa sakarā ir 2 ziņas - labā un sliktā.
Labā ziņa ir tāda, ka motors nu ir pilnībā pabeigts, darbojas lieliski, visi parametri ir tieši kā vajag un nav nekādu trokšņu vai cita veida problēmu. Tas pateicoties vienam no Latvijas 20VT guru, kas sniedza savu atbalstu grūtā brīdī (par bargu naudu). Meistars sola drīzumā pabeigt šādus un tādus ritošās daļas un bremžu jautājumus, pēc kā es ceru, ka šogad varēšu pirmo reizi tā kārtīgi kaut kur aizbraukt.
Sliktā ziņa ir tāda, ka esmu nolēmis auto pārdot. Kāpēc? Pirmkārt tāpēc, ka vairs nevaru dabūt KASKO apdrošināšanu (tas man bija jaunums), bet bez apdrošināšanas man gluži vienkārši ar šo vērtīgo auto bail braukt ielās. Ja nu kas notiek, skaidri zinu, ka detaļu sagādā vai jebkāds remonts būs murgs, kurā es negribu piedalīties. Otrkārt, es esmu drusku noguris meklējot pa visu pasauli detaļas, kuras neeksistē vai arī maksāt par veca Audi detaļām cenu, kas vairākas reizes pārsniedz jauna Porsche detaļu cenu. Treškārt, esmu noskatījis citu auto marku (kas nav BMW).
Šur, tur esmu dzirdējis, ka cilvēki runā, ka šis RS2 ir kā biznesa projekts. Te nu jāsaka, ka ~7 - 10 tūkstošu eiro pazaudēšana, kas neglābjami iestāsies auto reālistiskas pārdošanas gadījumā būtu diezgan sūdīgs bizness. Vislabākais bizness būtu bijis auto neremontētu pārdot 2 gadus vēlāk, nevis censties uztaisīt ideālu un priekš sevis.
Daži saka, ka auto ir jāsaglabā un jāgaida, kad cena celsies, taču "cena" ir abstrakts jēdziens. Ar cenu nevar braukt, cenu nevar izbaudīt. Tāpēc auto pašlaik ir ielikts pārdošanā dažādos ārzemju resursos - varbūt kādam no šī auto izdosies gūt baudu, taču es pēc visa ieguldītā neesmu gatavs riskēt, ekspluatējot šo auto pa Latvijas ceļiem.